جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

تالار گفتمان ایران سی ان، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و كسب و كار الكترونیك و تجارت فوق حرفه ای در اینترنت خود شوید.

پیشنهاد تعداد متنها: 1

فریا فیروزی تبار  (14:59   1396/7/23)

موارد مهم در انتخاب نام دامنه-2
انتخاب نام دامنه شبیه به انتخاب نام یک شرکت است. این مورد نیاز به تفکر و بررسی زیادی دارد. نام دامنه شما، هویت شما در وب است. اگرشما مایلید اطمینان حاصل نمایید نام دامنه ای را که انتخاب می کنید، نه تنها متناسب با کسب و کار شما است، بلکه به راحتی در جستجوها نیز پیدا می شوند، وعلاوه بر آن برای تبلیغات هم مناسب است از شما درخواست می کنیم، توصیه هایی که در زیر آمده است را مطالعه نمایید تا بتوانید نام دامنه مناسب را انتخاب کنید.
۱ . برای تایپ کردن آسان باشد.
پیدا کردن یک دامنه که تایپ کامل نام دامنه آسان است، برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است. اگر از مخفف لغات مانند “u” به جای “you” ، یا از کلماتی که املاهای متفاوت اما تلفظ یکسان دارند مانند “express” در مقابل “xpress” استفاده نمایید، این موارد ممکن است باعث تایپ اشتباه نام شود و جستجو توسط مشتری مشکل و ناموفق خواهد بود .
۲ . نام دامنه را کوتاه نگه دارید.
اگر نام دامنه شما بلند و پیچیده باشد. امکان دارد کاربر شما در تایپ املا کلمه اشتباه کند. انتخاب نام دامنه کوتاه و ساده بهترین راه است.
۳ . از کلمات کلیدی استفاده نمایید.
سعی کنید برای توضیح در مورد کسب و کاریا خدماتی که ارائه می دهید، از کلمات کلیدی استفاده کنید .
به عنوان مثال اگر شما خدمات تعمیر یا تعویض شیشه را انجام می دهید، بهتر است دامنهglassrepair.com یاglassreplacment.com را انتخاب نمایید.
این مورد کمک می کند تا رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید “که البته باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود” اما استفاده از کلمات کلیدی، کمک می کند تا اشخاصی که به خدمات شما نیاز دارند سایت شما را بازدید کنند.
کاربران در هنگام جستجو، از کلمات کلیدی که مرتبط با محصولات یا خدمات شما است استفاده می کنند.
۴ . می توانید منطقه خود را هدف قرار دهید.
اگر کسب و کار شما محلی است، در نام دامنه خود اسم شهر یا ایالت خود را به کار ببرید تا جستجو و یادآوری آن، برای مشتریان راحت باشد. مانند: Phoenixglassrepair.com
۵ . از اعداد و خط ها اجتناب نمایید.
اعداد و خط فاصله ها (دش) اغلب اشتباه گرفته می شوند. افرادی که آدرس وب سایت شما را می شنوند، نمی دانند که شما از عدد (۵) استفاده کرده اید یا آن را با حروف نوشته اید (five) ، خط فاصله را جا گذاشته اید و یا فراموش شده است . اگر شما به این موارد نیاز دارید ، بهتر است شکل های مختلف از یک نام دامنه را ثبت نمایید

کد: 18548گروه: پیشنهاد



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: پیشنهاد

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

25