جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

تالار گفتمان ایران سی ان، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و كسب و كار الكترونیك و تجارت فوق حرفه ای در اینترنت خود شوید.

کسب درآمد از طریق وبلاگ تعداد متنها: 1

فرج الله فیروزی  (14:33   1395/6/14)

روشهاي سئو-2
۵. بهتر است با محتوای سایت همخوانی داشته باشد
همخوانی توضیحات متا با محتوای سایت، نکته مهمی است. گوگل به توضیحات متایی که کاربر را گول می زنند تا بر روی لینک کند را شناسایی می کند و در برخی مواقع حتی ممکن است سایتی که این توضیحات متا در آن قرار دارد را پنالتی و جریمه کند. علاوه بر آن، انجام چنین کاری احتمالا نرخ پرش (Bounce Rate) را افزایش می دهد و بنابراین به هیچ عنوان کار درستی نیست. پس همواره توضیحات متا را به گونه ای انتخاب کنید که با محتوای سایت همخوانی داشته باشد.
۶. بهتر است که کلمه کلیدی کانونی محتوای اصلی را نیز شامل شود
اگر کلمه کلیدی مورد جستجوی کاربر با توضیحات متا همخوانی داشته باشد، گوگل برای این لینک امتیاز بهتری قائل شده و آن کلمات را نیز برجسته می کند. این کار می تواند به کاربر نشان دهد که لینک شما با عبارتی که مورد جستجو قرار داده مرتبط تر است.
۷. بهتر است توضیحات متا منحصر به فرد باشد
اگر توضیحات متای چند مطلب شما یکسان باشد، گوگل در ایندکس صفحات شما نمی تواند به خوبی عمل کرده و آن صفحه ای که مد نظر شماست تا هنگام جستجوی یک کوئری خاص به نمایش دربیاید، احتمالا در نتایج جستجو جایگاه خوبی نخواهد داشت. با اینکه احتمالا عنوان و محتوای صفحات شما با یکدیگر تفاوت دارد، اما با این کار شما، گوگل توضیحات آن ها را برابر می بیند. اگر شما فکر می کنید که توضیحات متایی که در حال نوشتن آن هستید با توضیحات متای مطلب دیگری از وب سایت شما برابری می کند، آن را خالی بگذارید تا خود گوگل بسته به کلمات کلیدی و محتوای صفحه، توضیحاتی را به کاربر نشان دهد.

کد: 17507گروه: کسب درآمد از طریق وبلاگ



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: کسب درآمد از طریق وبلاگ

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

24